Zveza slovenske podeželske mladine Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Nacionalna konferenca nevladnih organizacij, 15. 5. 2014

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Zveza slovenske podeželske mladine Seznam forumov -> Dogodki
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

bslapnicar
Administrator foruma


Pridružen/-a: 16.05. 2014, 11:14
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 17 Maj 2014 11:15    Naslov sporočila: Nacionalna konferenca nevladnih organizacij, 15. 5. 2014

Odgovori s citatom


V imenu ZSPM sem se odzval na povabilo CNVOS in se udeležil konference.

V uvodnem nagovoru je g. Gorjan Forbici, direktor CNVOS, dejal, da dohodki nevladnih organizacij presegajo dohodke kmetijstva in gozdarstva skupaj. Večji so celo od gostinskih. lahko pa se pohvalimo, da dosegajo tudi 60% dohodkov, ki jih ustvari bančništvo.
V družbi nismo nekaj nepotrebnega saj družba potrebuje vse, tako nevladnike kakor tudi podjetja in vlado.

Tipskih donacij, kakršne smo poznali do sedaj skoraj ni več. Finančno nestabilni časi so podjetja prisilili, da poslujejo bolj racionalno. K financiranju so pristopili načrtneje in usmerjeni v to, da od projekta, ki ga sofinancirajo iztržijo čimveč. Podjetje mora torej v projektu videti sebe, da bo pristopilo. To pa ni le logo na zloženki ampak celotna zgodba partnerstva.
Projekte je potrebno dobro razdelati, kako bodo vodeni in kakšni bodo končni učinki. Poiskati je potrebno potrebe podjetij in jim pokazati povezavo med poslanstvi podjetja in organizacije. Podjetju se ne pošlje le ideje ali želje. Za podjetje moramo sami pripraviti projekt in jim ga postreči takorekoč na pladnju, saj so kadri v podjetjih močno okleščeni, podjetja pa dobivajo cele gore prošenj za donacije ali sponzorstva. Ponuditi moramo nekaj, kar podjetju manjka. Najboljše kar imamo organizacije je zavzetost, te pa ponavadi podjetjem primanjkuje. Še boljše pa je, če k sodelovanju pritegnemo delavce podjetja, saj jim tako razbijemo monotonost, podjetju pa povečamo produktivnost, ker delavci hodijo v službo bolj z veseljem, če so del nečesa, kar jim je v veselje.

Po odmoru so potekali vzporedni paneli čas, denar in znanje. Udeležil sem se panela denar, ker je sta na njem sodelovala tudi predstavnika zavarovalnice Triglav.
Zavarovalnica Triglav financira NVO na podlagi strategije. Večinoma iščejo nekaj, kar konkurenca nima. Iščejo tudi zanimive projekte, ki pa morajo biti dodelani saj se večinoma izvajajo v roku meseca dni od potrditve sofinanciranja. Vlagajo tudi v projekte, ki so v nacionalnih in družbenih interesih. Dodelane projekte je potrebno prijavljati pravočasno, saj usklajevanja potekajo najmanj mesec dni.
Za projekt se oblikuje trojno partnerstvo kjer imajo od projekta koristi organizacija, podjetje in družba. Primer dobre prakse je projekt Planinske zveze Slovenije z naslovom: Očistimo gore smeti in pa zavod Vse bo vredu.

Jože Gornik, član sveta zavoda Nefiks je izpostavil dobro sodelovanje s Simobilom. Dejal je, da moramo izkoristiti vsa sredstva, ki nam jih nudi podjetje. S tem ni mislil le financ ampak predvsem kadre, ki nam lahko pomagajo, prostore in pa vso ostalo infrastrukturo. Na simobilu so mladim, ki jih je priporočil Nefiks nudili tudi plačano praktično usposabljanje, ki ga danes ni lahko dobiti.

Na Škotskem se je razvila praksa, da organizacije od podjetij ne prosijo denarja ampak z njimi poslujejo. Za njih izvajajo razne storitve in podobno. Uveljavljena je tudi praksa, da izkoristijo vsako priložnost, ko srečajo kakšnega pomembneža, da se na hitro predstavijo. Za trenutek z direktorjem v dvigalu storijo vse, na tako priložnost pa se izvrstno pripravijo.

Po odmoru za kosilo smo nadaljevali s programom.
Do podjetij je potrebno pristopati sistematično. Dobra praksa je tudi projekt Simbioza. Včasih moramo v partnerstvo združevati tudi različna podjetja. Zelo pomembno je, da se zavedamo, da je promocija “full-time job”. Časi množičnega pošiljanja prošenj za donacije so mimo. Pomembno je, da najdemo tista ključna podjetja, ki podpirajo naše interese. Če takšni podjetij ni, jih spodbujamo, da prepoznajo našo vrednost.
Zelo pomembno je, kot že tolikokrat prej omenjeno, da organizacija in podjetje razvijeta partnerski odnos, skupaj določita cilje in rešujeta probleme. Potruditi se je potrebno tudi, da se prepozna delo podjetja in se poišče skupne točke.
Dobra praksa BTC-ja je projekt: Čebelca gre v mesto, ki ga izvajajo skupaj s Čebelarsko zvezo Slovenije.

Ker se je naš čas iztekal so sodelujoči podali še nekaj zaključnih misli.
Pojdite iz pisarne in izobražujte podjetnike. Ne bojte se ne-jev (zavrnitev). iz njih se boste mnogo naučili in naslednjič boste lahko sprejeti. V delo vključujte tudi kadre iz podjetja. Interesi v gospodarstvu so, vendar je potrebno biti prodoren, da iztopaš iz gore prošenj, ki ji prejmejo podjetja. Imamo zavzetost, ki je podjetjem primanjkuje. Povezujmo se!

Pravite, da ste premajhni, da bi vplivali na svet okoli vas? Poskušajte spati s komarjem v sobi!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Zveza slovenske podeželske mladine Seznam forumov -> Dogodki Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.